Betyg och allt

sådärja ! Nu har man jullov. Känns otroligt skönt!
var på skolan till halv tio idag, sedan åkte jag och tjejerna från klassen ner på stan och åt lunch, pratade och hade det supertrevligt. Jag åt sushi, det är verkligen bland det godaste som finns. Sedan köpte vi lite julklappar innan vi skildes åt. 
 
Eftersom att jag är så snäll och jag har fått kommentaren från förut att ni vill veta vad jag har för betyg. Så har jag bestämt mig för att okej jag visar väl er då. Men orkar inte med massa idiotiska kommentarer att jag har dåliga betyg osv. Jag är inget A-barn men jag är faktiskt väldigt nöjd ändå!
 
 
 
Vi bytter ju även julklappar idag med klassen, och jag fick jättefina ljusstakar, tack Kevin!
 
Nu ska jag kolla på one tree hill och bara mysa lite innan det är dags för middag hos morfar.
 
puss

Kommentarer
Postat av: E

Du ska vara sjukt nöjd! Skulle lätt byta betyg med dig..

2012-12-20 @ 13:22:51
Postat av: julia clough

men du har ju hur bra betyg som helst josefine?! nu blir jag stolt över dig gumman, du förtjänar det verkligen! <3

2012-12-20 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0