Bilder från dagen

Hej på er !
 
kan ju börja med att säga att i dagens lucka var det godis. Mummsigt ❤
 
Direkt efter skolan denna underbara dag åkte jag ner på stadens gator och torg och köpte lösögonfransar till morgondagen. Ska nämligen sjunga i kyrkan och då tänkte jag göra mig lite extra fin. Får se hur det går... 
 
 
När jag kom hem från stan så bakade jag och mamma lussebullar och sedan började vi fixa oss. Vi har varit hos både morfar och Ingela, och mormor och Leif. Har hamnat i en fruktansvärd matkoma ska jag tala om för er.
 
Halvdåliga bilder men vad gör det liksom..
 
Nu ska jag sova!
 
Godnatt ❤

Kommentarer
Postat av: kkkkkk

Härligt!

2012-12-14 @ 07:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0