Dan före dopparedan

23 December, dan före dopparedan, ångest som bara den ska ni veta. 
Inte över någonting annat än att jag inte tränat på några dagar. Efter all julmat, godis, julmust, och annat onyttigt så måste jag verkligen komma igång och börja köra hårdare så jag når mitt mål någon gång. Just nu ser jag ingen framgång men jag hoppas, mer än allt annat att jag hittar motivationen snart. Annars kommer ångesten falla in, och göra så att jag hamnar på fel bana som jag gjorde för kanske ett år sedan. Jag vill inte uppleva det igen så nu får du för fan skärpa dig Josefine Edlund. Jag vet att du kan. DO IT ! nog om detta...
 
Alla julklappar är köpta och färdiga för att ges bort. Så resten av denna kväll ska jag träna. Det enda sättet att få bort ångesten, är att träna. så..
 
Bye !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0