En riktig buspojke är vad han är

Tog ett tag innan jag städat upp allt igen.. 
 
Jag börjar redan känna av lite Julkänsla faktiskt ! Har julpyntat mitt rum idag. Inte med så speciellt mycket julsaker men några tomtar och sådär. Det räcker för tillfället !
Kommer ta kort och visa er hela huset senare någon dag så ni får se hur mycket vi älskar julpynt här hemma. hihi
 
Eftersom att det är slut på dansen för denna termin så har jag varit ledig ikväll. Dock har jag i och för sig städat, pluggat, gjort några magövningar och passat Leon men ja. Måste komma igång med gymmet igen. För nu börjar plugget sakta bli lugnare och lugnare och det glädjer mig fruktansvärt mycket. 
 
Nu ska jag kolla på one tree hill och sedan sova.
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0