julafton #1

God jul på er !
 
Vi har precis blivit klar med julklappsöppningen så jag passar på att blogga lite !
jag har fått otroligt bra julklappar, är supernöjd ! Bilder på alla julklappar kommer en annan dag.
Men här kommer i alla fall bilder från idag :)

 
Kommer fler bilder imorgon ! :)
 
Tänkte berätta lite om dagen också !
Började med att jag ställt klockan på 8, så jag klev upp. Möttes av en glad Leon som är ett år men det verkade som om han kände på sig att det var julafton för han var så glad och sprallig ska ni veta.
Vi började fixa oss lite smått, sedan gick vi in till Mathias. Öppnade några julklappar där, drack lite kaffe för att vakna sedan åkte vi till farmor. Där bjöds det på gröt och tårta, farmor Eva har liksom nämligen namnsdag idag. 
Sedan öppnade vi några fler julklappar innan mamma åkte hem och vi började med lite julstök här hos farmor. Efter några timmar åkte vi och hämtade farfars mamma, sedan åkte vi till farmors mamma och hälsade på henne lite innan vi åkte tillbaka till farmor. Stökade lite mer innan vi satt oss framför teven och kollade på kalle anka. 
När vi gjort det började vi äta. Jag älskar verkligen Julmat. Så himla gott.
 
Runt sex kom tomten hit och vi började öppna julklapparna. Hur mycket julklappar som helst, och det blir som vanligt kaos med inslagspapper överallt.. haha! 
 
Lyckad Julafton !
 
Med detta inlägg säger jag godnatt så hörs vi imorgon!
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0