Skola - gymnasium - Hårt träningspass - fräsch middag

Tisdag, den 18 december.
Dagen har i stort sett varit den skönaste på väldigt, väldigt, länge och det var dessutom den sista dagen som jag hade riktiga lektioner detta år. Vi hade knappt riktiga lektioner heller, vi var fyra stycken i klassen innan jag åkte ner till wargentinskolan för en "prova-på-dag", på handels- och administrationsprogrammet. Jag är super nöjd, fick exakt det svar jag ville ha på mina frågor och nu har jag verkligen bestämt mig. NI ANAR INTE HUR SKÖNT DET ÄR !
När det var slut på wargen så gick jag hem en snabbis innan jag gick och mötte kusin. Vi gymmade, kanske i en timme eller så. Sprang 3 km, utan att stanna/gå en enda gång. Gjorde 200 situps ( dock inte i följd men skitsamma ), cyklade i en kvart. Jag är otroligt nöjd, men det är inte min kropp om man säger så. Värker i hela kroppen, i synnerhet benen. Även huvudet värker. Inte så bra att köra så hårt när man för det första inte tränat på en vecka och för det andra när man är förkyld. Vart yr och illamående direkt när jag klev av löpbandet. Men fasen vad nöjd jag var.  Att springa tre kilometer, utan stopp, med astma, förkylning och värk i benen är inte dåligt enligt mig i alla fall. Haha. Imorgon blir det ännu hårdare.
 

Nu sitter jag i alla fall och äter lite sallad och alldeles strax ska jag kolla på några avsnitt av one tree hill innan jag hoppar in i duschen.
 
Ha det bra !
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0