first day of the new week, which means new opportunities

 
Godmorgon! Startar dagen med en redig frukost.
 
Var egentligen tänkt att jag skulle dra på gymmet innan skolan idag, men när jag skulle kliva upp imorse skakade hela min kropp och huvudet bara hängde. Så jag gick tillbaka till sängen och sov två timmar till. Det får helt enkelt bli gymmet efter skolan istället, och efter det ska jag hem och duscha innan jag ska plugga så det inte ens går att förklara hur mycket jag ska plugga. Haha.
 
Har fått några kommentarer på sistone, dock bara från två olika personer men de undrade i alla fall vilken linje jag har valt att gå på gymnasiet.
Är ni andra också intresserade av det så säg till för det gör jag så gärna !
 
 
 
Önskar er en underbar vecka, ser fram emot lite extra uppdatering denna vecka för den har varit dålig på sistone.
 
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill veta :3

2012-11-26 @ 18:23:27
Postat av: Em

Säg gärna (:

2012-11-26 @ 20:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0