Kvällen igår och lite om idag

Planerna som vi hade för gårdagen blev inte av.. Men Kvällen började i alla fall med att Julia kom till mig. Vi fixade oss och planerade kvällen lite grann. Sedan gick vi ut på stan och hade roligt tills bussen kom. Så åkte vi till Odensala och träffa massa boys. En väldigt trevlig kväll med både skratt och sura miner. Men det är så det är ibland. Blev en tidig kväll, tror jag kom hem runt halv 11 och då var Kusin och Joakim här hemma. så vi åt lite godis och kollade på film och lite annat. Tillslut var vi så trötta så vi gick och la oss. Men jag kunde inte sova så jag låg och smsade till klockan halv 3.  haha lite standard så där.
 
 
Ikväll blir det ugång i alla fall. Kommer nog bli en skitbra kväll. 
 
Här får ni några mobilbilder från gårdagen 
 
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0