Ni är bäst !

Hej Sötnosar ! Tack för alla era söta kommentarer jag får, jag uppskattar det jättemycket .

Sitter på bussen påväg hem från dansen . Har haft en riktigt bra dag, hade syslöjd hela skoldagen och blev klar med alla danskläder till uppvisningen, och lite andra saker som jag behövde sy klart.
När skoldagen var slut tog jag en promenad till kusins skola, vad med på hennes sista lektion och sedan tog vi en promenad till gymmet .
Körde ganska hårt, sprungit på springband i 30 min, cyklat i 10 min samt stretchat och gjort styrketräning . Riktigt nöjd om man säger så.
Har även hunnit med att gosa med vovven idag .

Nu är jag helt slut, fast inte kroppen .. Utan faktiskt i huvudet . Tur att morgondagen inte innehåller några lektioner .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0