slut i luvan

Hej på er ! Sorry för att jag inte uppdaterade er något igår under dagen som jag lovade. Men det glömdes bort.
Gick inte så jättebra på tävlingen. Men det kan ju inte gå bra alla gånger. Taggar till nästa tävling i stället. Som jag tror inte är förns nästa termin... men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Ska alldeles strax åka ner på dansen och ha dansträning( tror jag, om det inte är inställt idag ). Efter det blir det nog bara hem och mysa tills det är dags att åka till pappa ikväll.
 
Imorgon börjar skolan.. Lite blandade känslor om det. Men ska börja ett nytt liv imorgon ( igen ). Ett hälsosammare liv som jag försökt skaffa mig några gånger men som bara håller några veckor. Om ens det.. 
Nej men jag tror faktiskt att jag hittat motivationen nu. Mer träning, mer plugg och bättre mat.
 
 
Finns det några av mina läsare som är sugen på att se en film från tävlingen? 
 
kram

Kommentarer
Postat av: :)

Jag vill se film :)

2012-11-04 @ 11:11:04
Postat av: Anonym

Jag vill !

2012-11-04 @ 15:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0