the thoughts are spinning..

Idag har jag gått runt och grubblat i massor. Vet inte riktigt varför men jag gör det ofta nu för tiden. Jag vill kunna leva mitt liv utan massa problem och skit. Men det känns bara som att allt rasar mer och mer för varje dag som går. Än så länge står jag stadigt på marken men jag behöver verkligen skaffa mig den motivation jag alltid jobbat för. Nu tänker jag inte bara på att hitta motivationen till ett hälsosammare liv.. 
 
Tänker inte riktigt gå in på vad det är som virvlar där uppe. Men jag hoppas det löser sig snart.
__________________________________________________________________________________________________
 
Denna dag har gått riktigt snabbt. Började med att jag och Joakim tog en promenad till skolan. En riktig energi kick måste jag säga. Var meningen att jag skulle gå hem också, men eftersom gammelfarmor fyller 90 år idag så blev det så att farmor kom och hämtade oss på skolan.. Också åt vi tårta och umgicks med gammelfarmor. 
 
Åt godmiddag hos farmor sedan, och runt 8 var det dags för Zumba. Dock är jag helt slut i kroppen. Orkar inte ta i lika mycket som jag brukar.. antingen är jag ofokuserad för att jag tänker så mycket eller så är jag helt enkelt slut efter tävlingen i helgen.. 
 
Imorgon är det en ny dag vilket betyder nya tag och möjligheter. Kommer börja dagen med en god frukost och sedan en promenad till skolan. Wonderful ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0