I´m back home

Hello everybody! I´m back home. I got home this morning at 9:30 and went immediately to school. 
Jag har haft helt underbara dagar i stockholm. Går inte att förklara med ord hur lycklig jag är. Allt som hänt under dessa dagar är verkligen sådant som aldrig glöms. 
Biebers konsert var det bästa av allt , såklart. Vi stod längst fram, jag var en centimeter från att nudda hans hand. Tårarna rann konstant i 3 timmar och jag har grinat i stort sett hela dagen idag också. Jag har nu insett hur mycket man kan älska honom. Det är nu jag insett att jag är en belieber. 
Jag fotade jättemycket, fick sjukt bra bilder och filmer. Slänger ihop en film senare med alla filmer. Bilderna kommer senare ikväll :)
 
Nu tänkte jag visa er några bilder som jag tog med min kamera under dessa dagar, plus lite bilder på vad jag köpt under stockholmsresan, på slutet kommer även några bilder på Leon och några av alla hans nya kläder som också fick följa med från stockholm.
 
Hoppas ni gillar dessa bilder, och håll utkik för senare ikväll kommer en riktig bildbomb på Justin !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0