Babysitting

Goddag!
 Igår efter skolan mötte jag upp Jonas. Vi var i stan ett tag, pratade och så. Sedan tog vi bussen till ängsmon en snabbis för ett litet ärende och sedan tillbaka till stan igen. När vi var tillbaka i stan igen så träffade vi min lillebror ( joakim ) och hans kompis. Gjorde inte så mycket. Pratade mest. Men det var supertrevligt ju ;)
 
Om ni undrar varför uppdateringen inte är så bra så är det för att jag är barnvakt åt Leon. Hämtade han klockan 4 igår på dagis och sedan dess har jag varit med han. 
Igår kväll hade vi det jättemysigt. Först åt vi en fantastiskt middag och sedan hade vi fredagsmys som bestod utav bullar och mjölk. Himla gott !

Leon somnade efter 9. Men jag var inte uppe så jättelänge heller. Tror jag gick och la mig bredvid Leon vid halv 11. Leon vaknade inte en enda gång inatt, det var jätteskönt. Men istället väckte han mig en gång runt 6 och sedan ville han gå upp klockan 8. Sedan dess har jag gjort lite allt möjligt. Ätit frukost, duschat, bytt blöja på Leon, städat, planerat dagen, kollat på film med Leon, bytt blöja igen på Leon. Hehe. 
Nu springer Leon runt och leker med sig själv så då passade jag på att göra ett inlägg :)
 
Klockan 13:40 tar jag, Joakim och Leon bussen in till stan. Vi tänkte ta en fika med farmor och bara gå runt i stan. Blir bra det, orkar inte sitta hemma i Ås hela helgen liksom.
 
Dagens outfit består av baggy byxor, ett linne och en huvtröja. Enkelt och bekvämt.
 
Ni får ha en bra dag så hörs vi !
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0