Bröllop - bilder del 1

godmorgon från schweiz !
 
Hoppas ni alla har det bra vart ni nu än befinner er. jag har det toppenbra ! Igår gifte sig min mammas kusin, underbaraste Lisen ! Mamma , mathias och Leon åkte "hem" runt 12 inatt.. men jag stannade kvar och partajade hela natten med otroligt sköna människor. Är väldigt trött idag men det var det verkligen värt. 
Här är första delen av bilderna sedan gårdagen. ( min kamera funkar inte så vissa bilder är finare än andra då jag lånade en kamera igår kväll eftersom min har damp :'(   )
 
Idag skiner solen vilket betyder bada och sola. Ikväll ska vi hem till Lisen och äta god mat och ha det trevligt.
 
Vi hörs igen när jag kommer hem till sverige. Då kommer det hundratals med bilder.
 
puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Lisen ich johannes

We want more!!! FINA Bilder Josefine! Kram!!!!

2013-08-10 @ 14:10:51
URL: http://thygoldentime.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0