Första skoldagen avklarad

Hallå!! :D
 
Nu är då första skoldagen avklarad. Jag och Molly var supernervösa innan. Vi kunde knappt sova inatt och klockan 8 imorse skuttade vi upp ur sängen, ivriga som tusan ! Trivs redan jättebra i min klass. Lite stelt är det ju alltid första dagarna men det känns ändå riktigt bra på något sätt. Kände ju några stycken sedan innan också , så första dagen var inte så farlig... hihi  .. Efter skolan så följde jag med Kicki och Emma en sväng på stan innan mamma kom och hämtade mig. Vi åkte till rödön och plockade massor av jordgubbar. Fikade lite där gjorde vi också.
 
vi fotade lite imorse jag och Molly. Hehe, fastnade inte sådär riktigt på bild idag.. men orka bry sig.
 
 
 
Har precis ätit middag och funderar nu på om man kanske ska åka in till odensala en sväng ikväll. vi får se.
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad spännande med gymnasiet! :) Vad går du för linje? Super gulligt om du svarade :)

2013-08-28 @ 18:36:20
Postat av: Johanna

åh vad spännande med gymnasiet! :) Vad går du för linje? Super gulligt om du svarade :)

2013-08-28 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0