Gårkvällen

Hej !
Tänkte ta och berätta om min superbraiga kväll igår ;)
Kom till odensala vid sju tiden, mötte först upp julia, sedan robin. Gick runt i odensala och gjorde lite allt möjligt. Pratade, skrattade , fikade, osv osv. Sedan kom jesper, simon, oliver , jens m.fl. Stog och pratad eoch hade jätteroligt en stund innan vi alla drog vidare till Lillsjön. Skulle egentligen åka flotte när vi kom dit men den var försvunnen så vi satt vid elden och hade det mysigt istället. Sedan börja de flesta dra sig hemmåt och helt plötsligt var det bara jag, simon och Jesper kvar. Vi satt och pratade och bara myste där vi elden ett tag innan vi också började röra oss hemmåt. Fast jag cyklade till farmor och fikade lite kvällsfika innan hon skjutsade hem mig till Ås. Kom hem efter 11 och somnade typ direkt. 
Hade en grymt bra kväll i alla fall. Längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Mina vänner är bäst.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0