I min rosa morgonrock

 
Godkväll! I min rosa morgonrock sitter jag nu nyduschad. Klockan börjar närma sig 10 och jag är som vanligt hur trött som helst. Idag är det ju egentligen inte så konstigt då jag haft dans i nästan tre timmar ikväll och det var en riktigt jobbig dansträning idag. Men det känns så himla skönt att vara tillbaka på banan igen. Tillbaka till det som jag älskar. TÄVLINGSDANSEN. Det har varit sommarträningar hela sommaren men eftersom att jag rest så mycket i sommar har jag inte varit med så många gånger. Har tappat jättemycket men upptäckte idag att nu jävlar är jag tillbaka på banan igen med ny parkompis och allt. WEHO. Life is good ! 
 
Imorgon ska jag upp tidigt. Ska nämligen jobba. Mer om det imorgon.
 
Godnatt och sov gott.
 
puss
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din nya parkompis? :)

2013-08-21 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0