Jobbade i 12 timmar igår

Godmorgon !
Idag vaknade jag förvånansvärt tidigt . Klockan hann inte ens slå 8 innan jag hade dukat fram min frukost ..
Hur kan jag vakna så tidigt och liksom inte kunna somna om trots att jag jobbade i 12 timmar igår? Jag har ont överallt och jag är dåsig i huvudet . Jag fattar inte . Men men . Nu slipper jag sova bort hela dagen , för jag lovar Er , hade inte det inte varit nåt fel med mig just nu ( för ärligt det måste vara det ) så hade jag kunnat sovit till klockan 5 ikväll.

Well well, hade väldigt roligt när jag jobbade igår . Jobbade med några jätteroliga och trevliga killar . Hade inte dom jobbat med mig så hade jag nog tyckt att tiden gick väldigt Sakta. Men 12 timmar igår gick ganska fort faktiskt .

Ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0