lördag - vila - träna - utgång

Hej !
 
Idag är det lördag vilket betyder att jag ska träffa kusin idag. Vi ska träna. Vi tänkte sticka ut och spricka och sedan köra lite övningar hemma hos henne. 
Jag är fortfarande lite konstig i huvudet och trött.. Så jag kommer ligga i sängen med den rosa mjukisdressen tills det är dags att åka till kusin. 
 
Ikväll blir det utgång med vänner. Blir nog en väldigt lugn, chillkväll men det är faktiskt behövligt. Pratade med min vän Robin i telefonen i 45 minuter igår kväll,  han tyckte att jag hade varit borta så mycket i sommar så nu fick jag ta och komma och vara med han och de andra boysen i odensala. Inga problem ! :')
 
Vi hörs !
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0