Min dag

Halloj!
 
Har precis klivit upp ur badet, smörjt in mig och satt på mig myskläder.
Vid 12 tiden idag åkte jag in på stan och lunchade med farmor och storebror. Pappa kom även förbi restaurangen en sväng, vi drack då kaffe och hade det trevligt. Sedan stack jag på gymmet. Gymmade inte så länge dock. Hade sett fram emot ett riktigt mördarpass men min kropp är fortfarande inte helt återställd.. från vad, det vet jag inte.. men det känns inte som det brukar i alla fall. Aja, jag får kämpa på så gott det går i alla fall.
 
 
 
Ikväll kommer jag att befinna mig i mitt hem hela kvällen. Drabbades precis av en fruktansvärd huvudvärk. Blir så less.
Vi hörs.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0