Nattetid

Hej på er sötnosar !
 
Gårkvällen var mysig, spenderades först i torvalla med massor av personer. Sedan drog jag, carro och mange in till stan. Hamnade lite överallt och ingenstans, träffade sjukt mycket folk och bara hade det kul, lite kaos blir det ju ibland men sådant får man ju räkna med..  ;)
Kom hem till en tjejkompis runt 4 imorse och gick till farmor klockan halv 8 och åt frukost. Somnade sedan om några timmar. När jag vaknade gick vi och köpte en varsin sallad sedan köpte vi med oss lite fika och åkte hem. När vi kom hit så fikade vi lite med mamma, Leon o Joakim, och bara myste i solen.
 
Ikväll ska jag och storebror vara barnvakt åt Leon så vi tre ska mysa med massa gott ikväll och bara ta det lugnt. Blir himla bra det !
 
Nu ska jag ta en dusch och testa mitt nya schampoo och balsam... spännande . Vi hörs !
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0