Dagen som egentligen borde vara en vilodag

Hej på er sötnosar.
 
Jag sitter mätt och belåten hemma hos pappa, nyduschad, och nytränad.. Haha kan man säga så? Hehe.
Imorse klev jag upp klockan 8. Gjorde mig en latte och tog sedan en promenad upp till gymmet. det fick bli 1 mil powerwalk, plus styrka och stretch. Riktigt jäkla nöjd är vad jag är :)
När jag var klar på gymmet tog jag en promenad hem igen och duschade. Eftersom att jag inte åt någon frukost innan gymmet, och jag var på gymmet till klockan 11, så gick jag tll törners och köpte lunch åt mig , pappa och joakim sedan. 
 
 
Om cirka en timme ska jag, farmor och Joakim på bio. Men innan dess ska jag plugga !
 
Gårkvällen då, jo runt halv 7 kom jakob och hans flickvän hit, så då gick vi på sir winston och käkade. Riktigt gott, och trevligt såklart. 
När vi kom hem sedan så somnade jag nästan direkt.
 
Nämen nu ska jag börja plugga . så vi hörs senare.
 
puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilket gym går du på? :)

Svar: golds :)
josefine edlund

2013-02-03 @ 13:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0