Ingen vila

Godmorgoooon! :D
 
Igår kom jag hem runt nio så hann inte blogga någonting då för jag var tvungen att plugga.
 
Det var superkul att dansa balett, kommer verkligen fortsätta. Hade redan världens träningsvärk igår, har dubbelt så ont idag. Haha, så kan det gå.
 
Föräldramötet gick väl sådär. Jag stod ju mest och sålde fika, så det var ju inte så jobbigt.. hehe !
 
Idag efter skolan ska jag ta en promenad till mormor, också ska jag fira min alla hjärtans dag där. För att sedan åka på dans ikväll. Finns inte tid för vila även om det är alla hjärtans dag ;)
 
En bild på mitt mellanmål igår. Mummsigt
 
Nu ska jag klä på mig och fixa mig inför skolan.
 
Ciiiaaaao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0