Skiddag

Hej!
 
Hoppas ni mår bra!
Jag ligger i sängen, helt utmattad, mätt och frusen. Har åkt längdskidor hela dagen med skolan. Ganska kallt och som vanligt så var det inte sådär jätteroligt. Men skoldagen var snabbt över och då kom morfar och hämtade mig och Joakim. Vi följde med honom hem och åt världens godaste pannkakor. Morfar gör världens godaste pannkakor, ingen tvekan. 
 
Jag är helt slut, hade egentligen tänkt sticka på gymmet senare ikväll. Men jag insåg nu att nej det får bli någon annan dag. Dock så har jag så himla mycket dans i veckan så gymmet hinns inte med. Fast på något sätt måste det ju gå att lösa, hoppas jag. ;)
 
Ha det bra.
 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0