myskväll med brudarna - nu, mys med familjen

Hej på er !
 
Jag kom precis hem från att ha varit hos en av tjejerna i klassen, med alla ( nästan ) andra tjejer i klassen. Vi kollade på film, åt nyttigt godis och hade väldigt mysigt.
 
Var inte där så jättelänge pågrund av att jag och familjen  åker till Åre imorgon bitti och jag måste packa och så. Är hos mammsen nu i alla fall, har precis packat upp alla saker från pappsen och nu blir det att mysa med mamma och bebis.
 
Som sagt - Jag, mamma, Joakim och Jacob sticker till åre imorgon bitti och blir där imorgon till lördag. Imorgon ska vi  bara åka skidor, kanske äta på någon god restaurang eller så, och sedan sover vi på Holiday Club. På söndag ska vi bara bada och mysa. Sedan åker vi mot Östersund igen för att fira morfar som fyller 69 år. 
 
Vi hörs när jag kommer tillbaka på söndag, då kommer massor av bilder också från resan.
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0