Thank god it´s weekend

Godkväll på er alla underbara, söta och fantastiska läsare.
 
Boxningslektionen imorse var verkligen jätterolig. Sjukt bra träning, funderar faktiskt på att börja i boxning.. haha fast nej, tänk dans, skola, gym också boxning på det.. skulle inte tro det.. :)
 
Efter skolan så gick jag till gymmet och tränade i två timmar. Jag körde cirkelträning, vanlig styrka både på maskiner och på matta, också körde jag crossramp och lite stretch på slutet. En timme crossramp var nog det jobbigaste... men som sagt, alltid skönt efteråt :)
 
Nu har jag precis kommit upp ifrån badet och ska alldeles strax mysa med bebis en stund.
 
ha det bra så länge ! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0