SUNDAY

Godkväll !
 
Trots att jag är tröttare än tröttast så har jag storstädat mitt rum här hos mamma. Möblerat om lite också. Jättefräscht nu! 
Om en liten stund ska jag börja packa inför brighton. Har gått och blivit nervös ska ni veta.. På tisdag åker jag till stockholm för att vara med kusin några två dagar innan flyget lyfter på torsdag. ihhh......!
 
Igår kväll efter att jag och storebror ätit middag hos mormor så drog jag på fest. Hade riktigt roligt trots att det blir lite knas ibland. Men whatever, yolo ni vet.
Kom till pappa runt tre i natt. Vaknade runt halv 12. Då tog jag mig en sväng till törners och köpte mig en sallad
Så himla goda sallader dom har på Törners, och brödet är jättefärskt och gott ! Mumms .
 
Runt tre ringde jag in farmor till stan. Vi satt oss i solen och åt en varsin glass. Fruktansvärt gott !
 
Hoppas ni haft en  grym helg. För det kan jag lova att jag har haft !
 
kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där glassen ser väldigt god ut, haha :)

2013-07-07 @ 21:32:04
URL: http://mextros.blogg.se
Postat av: iims

Herregud den där glassen ser helt underbar ut haha!

2013-07-08 @ 14:58:49
URL: http://iims.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0