Tisdag 2 Juli

Hallå! :D
 
Runt två tar jag bussen in till stan för att lämna lite grejor hos pappsen. Ska sova där lite den här veckan när det är storsjöcupen och han bor mitt i stan, då blir det mycket närmare och enklare än om jag ska behöva åka från Ås hela tiden. Åsbussarna går inte jätteofta på somrarna heller.
Plus att jag inte träffat pappa på jättelänge så det ska bli mysigt att få umgås med han lite nu innan jag åker iväg i tre veckor. 
 
Efter att jag varit och lämnat grejorna hos han tar jag en promenad till Jämtkraft arena. Ska jobba där, i kiosken, med mamma till 6 ungefär och sedan sticker jag på dansträning och på ett dansuppdrag. Hihi!
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0