Inte många dagar kvar nu

Känns helt overkligt att om 11 dagar går jag ut nian, grundskolan. Känns sjukt jobbigt att lämna klassen också. Tio år tillsammans, det är en lång tid.
Samtidigt är jag hur lycklig och glad som helst över att jag tagit mig igenom hela nian, jobbat upp betygen som tusan och verkligen kämpat. Jag är sjukt nöjd över min insats i skolan detta år och mer peppad än vad jag är inför gymnasiet kan man inte bli. 
 
såhär såg vårat spexfoto ut. Haha,
Vi är så fula !
Jag står på översta raden, femte personen från vänster !
 
idag efter skolan gick jag hem och sov en stund. Sedan mötte jag upp julia och var med henne på stan en sväng innan jag gick hem och sov en stund igen. Vid 4 gick jag till dansen och lämnade lite saker och sedan tog jag med mig Joakim till Subway. Vi köpte med oss en varsin subway macka också satte vi på en film. Filmen tog precis slut och nu ska jag plugga en stund innan jag ska sova igen. Ni anar inte hur trött jag är. Helt sinnesjukt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0