Tillbaka igen!

 Hej på er gosisar ! 
Nu är jag tillbaka igen efter ett långt uppehåll. Haha, har verkligen inte haft tid/ork att uppdatera er sedan nationaldagen. Men hela den här kommande veckan kommer innehålla massor av tidinställda inlägg med massor av bilder från dessa dagar. Jag har fullt upp denna veckan med. Middag med klassen imorgon, Skolavslutning på torsdag, utspark på fredag, turkiet på lördag plus massa mer . Därför passar det ju extra bra med lite tidinställda inlägg.  

Igår körde jag ett mördarpass på gymmet och på kvällen var jag på släktmiddag. Efter släktmiddagen gick jag ut med Julia och mös med henne i Odensala. Vi träffade grabbsen och hade det så mysigt så. 

 
 
 
Idag har jag mest sovit tror jag förutom när några i släkten kom till farmor ikväll och åt middag. 
 
Ni anar inte hur underbart jag haft det de senaste dagarna och ni anar definitivt inte hur underbart det ska bli med sommarlov om fem dagar och turkiet om sex dagar.
 
Ciiiaaao ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0