Utan mobil...

Nu är mobilen äntligen på lagning. Trodde ju dock att den skulle vara klar efter en timme men han som lagade telefoner var borta över dagen så jag kommer troligen få tillbaka den imorgon om inte senare. Ni anar inte vilken abstinens och ångest jag har över att inte ha den hos mig. Men bara den blir lagad så lönar det sig ju.
 
Är hos farmor nu och hjälper henne med att rensa lite kläder. Vi har varit på stan och shoppat lite idag också. Visar vad jag köpte senare.
 
Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi.
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

okej vad kul :) jag går inte i dance men jag tycker att hiphop verkar vara väldigt kul och älskar att se hiphop dance filmer :)

2013-06-27 @ 16:19:35
URL: http://massalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0