Snökaos

Blev ändrade planer på förmiddagen. Jag och familjen drog in till stan och gick ner till isen. Vi promenerade någon kilometer sedan vände vi och grillade korv. Vi hann precis äta klart då snökaoset började. Helt galet vilken storm det blev. Huvva, jag som trodde att det var påväg mot att bli vår.. 
 
 
Eftermiddagen har varit en otroligt händelserik eftermiddag, med mycket kaos och lite sådant. Men det tillhör ju min vardag så det är väl inget konstigt. 
Det bjöds på en väldigt god middag hos mormor i alla fall, det har även blivit ett och ett annat besök på akuten men det behöver vi ju inte gå inpå.. hehe... 
 
Nu ska jag sätta mig framför teven i min onepiece, och mysa med familjen. Love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0