Disco SM i västerås 2013

Hej på er !
Nu är jag tillbaka i Östersund igen efter en underbar tävlingshelg i västerås. Jag är rätt så nöjd jag kom på tjugonde plats i min tävlingsklass vilket betyder typ att jag är top 20 bäst i sverige i singeldisco silver Ungdom. 
Har fotat som en galning, hur många bilder som helst vilket betyder att ni bloggen kommer bli fylld med bilder ett tag framöver.
 
Kom hem prick tolv inatt. Sov hos farmor . Gick på skolan imorse vilket gick som det gick då jag är så otroligt trött och huvudvärken blev ganska så jävulsk efter ett tag.
Efter skolan hämtade jag upp bebis på dagis. Sedan gosade och lekte jag med honom ända tills min dans ikväll.
Nu är jag hemma, helt slut och ska hoppa ner i badet.
 
Här får ni några bilder från helgen ! :)
Ha det bra !

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0