hemma själv

Hallå! :)
 
Har precis ätit en god middag, fanns inte så mycket att välja på här hemma så jag fixade ihop något eget. Hehe :)
 
Idag har jag varit på skolan. Skoldagen var väldigt seg och jag somnade på engelskan.. haha inte bra.
Har solat på rasterna också. Men tror inte solen hann ta något på den tiden.. 
 
Direkt efter skolan tog jag en promenad ner på stan, mötte upp Julia också gick vi runt en stund innan jag gick till  dansen.
Jag tror jag har hittat min avslutningsklänning faktiskt. Den är ganska enkel och så men jättesöt ! Blir att åka in på stan imorgon och köpa den hade jag tänkt.. 
 
Igår kväll var jag ute och sprang med Joakim. Sprang bara några få kilometer men ska ut och springa igen ikväll !
 
nu är det lov också. Underbart !
 
Vi hörs.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0