Onsdag 15/5 ♥

Godmorgon !
 
Niornas dans som jag var på igår var väl inte sådär super kul direkt. Fast jag hade såklart roligt med de jag var med och jag träffade många vänner,  och jag dansade några gånger också faktiskt. Stod längst fram av alla 1000 elever ( typ ) när vi dansade jenka. Haha :)
 
Nu sitter jag och dricker ett stort glas mjölk och youghurt. Sjukt gott.
 
Imorgon kl 13:00 går  bussen mot västerås och SM. Så mellan torsdag-söndag kommer det inte bli någon uppdatering tror jag. Men nu vet ni varför. Om ni inte  följer mig på instagram, så gör det för där uppdaterar jag hela tiden ! :)
 
Idag har jag balett halv fem, och förutom den så ska jag hinna till mamma en sväng och hämta det sista inför helgen. Sedan måste jag  packa! 
 
Jag här av mig något senare,
 
puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Stella Wedin

Jag tycker du inte ens behöver banta :)

2013-05-15 @ 12:43:59
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: ELSA

Svar: Jo det var så jag också gjorde, jasså är det gott med kesella till? Vet inte om jag vågar göra banan pannkakor igen eftersom jag inte tyckte om det, haha.

2013-05-15 @ 18:08:48
URL: http://bluueeandgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0