Smörgås med paprika och gurka

Det godaste som finns är smörgåsar. Inte ett dugg nyttigt men så fruktansvärt gott så det går inte att hålla sig borta från dem. 
När jag kom hem från att ha fotat storebror och hans flickvän Josefin ( hon tar studenten i år och det är bal ikväll ) och från dansen så gjorde jag mig två smörgåsar och en latte. Satte mig sedan och började redigera bilderna jag tog idag. Jag är faktiskt nöjd över alla bilderna, här får ni några smakprov! :)
 
 
 
 
Resten av kvällen ska jag hinna med både att packa och att plugga. 
Åker till stockholm på klassresa tidigt på fredag morgon och endast ikväll hinner jag med att packa.
 
Ha det bra !
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh så fina!

2013-05-22 @ 21:53:24
URL: http://liborius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0