Nu är det mycket i mitt lilla huvud

Herregud vad stressad jag är över allt plugg som måste göras. Från att inte ha någonting alls typ till att helt plötsligt ha hur mycket som helst. Gaah. Jag blir tokig. 
 
Slutade halv tio idag. Gymmade sedan någon timme innan jag gick till skolan igen för att äta lunch och sedan göra klart en gruppuppgift som behövdes göra klart idag.
När skolan var slut gick jag raka vägen hem, köpte med mig naturgodis och började sedan att plugga. Pluggade faktiskt ett ganska bra tag innan Julia ringde mig och ville att jag skulle gå med henne på stan ett tag. Så då gjorde jag det. Fick med mig en tröja hem bland annat som jag kan visa imorgon.
 
Klockan halv 6 hade jag utvecklingssamtal på skolan och efter det så gick jag hem och nu sitter jag här i köket hos pappa. Jag dricker lugnande te men jag tycker inte att det hjälper någonting alls för att jag kallsvettas och nästan skakar av stress. HATAR att ha mycket att göra och jag HATAR att när jag är stressad får jag nästan ingenting gjort. 
 
Funderar starkt på att lägga ner pluggandet för idag och ta nya tag imorgon istället. Ja, så får det bli.
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0