Thursday

Denna torsdag börjar lida mot sitt slut. Jag har precis lagt mig i sängen, nyduschad och nypluggad. Haha ;)

Intervjun idag var inte farlig alls och det kändes jättebra. Kommer få veta nästa vecka om jag är den nya praktikanten på deloitte eller inte ;)


Efter skolan gick Jag direkt till gymmet och körde ett benpass. Missade lunchen på skolan idag pågrund av intervjun så Påvägen till gymmet åt jag två proteinbars som jag aldrig ätit förut. Riktigt jäkla goda vad dem. Köpte chokladsmak och jordgubbssmak. Fick mycket energi också så jag känner redan träningsvärken i benen efter det hårda passet ;)

Dansen ikväll gick också relativt bra så nu ska jag somna med ett leende på läpparna.. Haha ... ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0