Valde idag att fokusera på skolan

Godkväll! Jag hoppas att ni har haft en bra dag för det har jag :)
 
Idag slutade jag skolan typ 12 pågrund av att vi hade öppet hus och det var klart klockan 12. Så det betydde att vi slapp ha sista lektionen, vilket var matematik. Men jag, pluggnörd som jag är, stannade kvar i tre timmar till och pluggade matte. Kände att det behövdes och när man får en chans att få exakt all hjälp man behöver av sin lärare, då tar man den.. eller hur? 
 
Gick sedan med Julia på stan. Fick med mig ännu en tröja hem. Vi passade även på att ta en fika när vi ändå hade tid. 
 
Sedan när jag kom hem så gick pappa jag och lillebror direkt ut och åt middag. Gick sedan raka vägen hem igen och sedan dess har jag pluggat. Tänkte ta mig en sväng på gymmet ikväll också men skippade ben och rumppasset idag och tog en vilodag och fokuserade på skolan istället. 
Blev klar med den jobbigaste uppgiften hittils. Vi har nämligen svenska nationellaprov delprov A nästa vecka vilket är redovisning. Känns skönt från att imorse inte ha en aning om vad jag skulle redovisa om till att nu ikväll vara helt klar. Unbelievable.
 
Idag hade jag på mig den nya tröjan som jag köpte igår. Så JÄKLA skön.
 
Nu ska jag se över lite andra skolarbeten och sedan känner jag mig klar för idag.
 
Godnatt, kram, puss

Kommentarer
Postat av: Mathias

Härligt att få sluta tidigt! :) och det där så grymt gott ut!! :) Jätte snygg tröja! :) Ha en underbar kväll! :)

2013-11-13 @ 20:59:02
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0