Min lördag

Hejsan !
Ligger i sängen hos mormor, iskall , trött , less men ändå glad ... 
Haft en helt ok kväll i Odensala med bland annat  Julia , Robin, Jesper, oliver , nico , robin , Melinda och Elina :)
Robin skjutsade hem mig på moppen hit till mormor för en halvtimme sen ungefär o nu ska jag sova . Ligger o skakar fortfarande för att det är så fruktansvärt kallt ute nu . Huvva 

Tidigare idag tog jag mormor och Leif en promenad till ÖB och Willys , var även förbi kyrkogården en sväng . Sen åt vi god middag och unnade oss en sjukt god efterrätt efter . Mummsiiigt .





Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

hur många syskon har du?
kan du berätta lite om dina syskon!
hur länge har du dansat?

2013-10-13 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0