självlockar eller inte?

Får ofta kommentarer om mitt hår när jag inte plattar det. Senast igår fick jag en kommentar där någon även undreade om jag har självlockar eller om jag lockar håret. Svaret på den frågan är, jag har helt naturliga, självlockar :) 
 
Dock så är mitt hår så slitet så om jag ska kamma håret när det ser ut såhär då ser det istället ut som en enda stor hårtuss typ. Så jag brukar skita i att borsta det, och då ser man verkligen hur slitet det är.. Stackars hår.. Men jag är så rädd för... hårsaxar...
 
sitter i allafall och dricker morgonlatten nu. Gröten är redan uppäten och ligger bra nere i magen.. hehe
Idag blir det skola. Sedan hem och fixa, dona, städa och äta osv innan dans :)
 
ha en trevlig dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Elina Pettersson

Snygg färg på fingrarna där! :D

2013-10-16 @ 07:28:26
URL: http://tavus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0