tisdag

Godkväll!
Sminket har tvättats bort, tänderna är borstade, myskläder är på och John blund hälsar mig välkommen !
Jag kom hem för en liten stund sedan. Har spenderat min kväll på gården tillsammans med Julia och boysen. 
Jag och Julia satt mest i soffan och försökte spela guitar hero men vi fick aldrig till det så det slutade med att vi satt i soffan med en varsin FRIDA tidning och mummsade på liite godis. Pratade och skrattade som vi alltid brukar göra. På bussen påväg hem så hoppade världens mest saknade tjej på . Nämligen Carro. Saknar henne så sjukt mycket och blir alltid så glad när jag ser och träffar henne!
 
Efter skolan idag gick jag hem, duschade och åkte sedan till farmor. Vi planerade min singeldräkt och sedan åkte vi in på stan, åt lunch samt köpte det som skulle köpas till dräkten + lite annat smått och gott. Sedan åkte vi hem till henne, sydde och sedan skjutsade hon hem mig. Väl hemma så la jag mig i sängen, somnade på tre sekunder och sov i ungefär en halvtimme tills Julia ringde. Efter att vi pratat en stund så pluggade jag typ högst en halvtimme och runt 5-halv 6 gick jag och köpte mig en sallad till middag . När jag hade ätit upp började jag fixa mig lite. 20 över 6 gick bussen till gården och där spenderades min kväll som sagt.
 
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0