Imorgon börjar mitt nya liv..?

Godkväll!
 
Har under en längre tid börjat inse att jag äter alldeles för mycket skit. Att jag tappat all motivation till ett hälsosammare liv. Får ångest varje gång jag går förbi spegeln. I mina ögon ökar jag i vikt och håller på att bli tjock, och den största rädslan jag har typ.. är att bli tjock.Nu har jag fått nog av all ångest och skit. Så imorgon börjar mitt nya liv. 
 
Varje dag :
 
  • 45 minuter powerwalk innan frukost
  • inte äta något annat än frukt och riktig mat. 
  • Träna minst två gånger per dag, powerwalk + någonting mer. 
  • Dricka mycket vatten!
 
Jag ska kämpa så jag blir nöjd med min kropp igen!
Ser jag inte resultat inom 1 månad så får jag ta i med hårdare tag.. 
 
TAGGA !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0