några mobilbilder från i förrgår, igår och idag

 
Igår efter skolan gick jag på stan en stund med emmsa innan jag gick till dansen och tränade med emilia en stund. Efter dansen åkte jag hem till farmor, åt sallad , pluggade och tog sedan bussen till torvallagården och dansade med Emma och Hanna. Sedan när vi dansat klart var vi bara i torvalla med de personer som var där.
 
Idag har jag varit på skolan. Efter skolan mötte jag upp farmor och joakim på stan en stund innan jag tog bussen hem och nu är jag hemma. Har gosat lite med leon och nu ska jag sätta mig ner och bli klar med en jävla psykologiuppgift som ska vara inlämnad imorgon. STRESSAD!
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0