oturssöndag?

Godkväll!
 
Nu ligger jag nerbäddad i min sköna säng efter en händelserik dag.
Först drog jag till gymmet vid 10 och körde ett hårt träningspass. Sedan kom farmor och hämtade mig så åkte vi ner på stan och shoppade lite, samt åt lunch. Fick med mig ett par svarta byxor med dragkedja där bak. Har ett par sådana redan men de börjar bli lite för små, röven min bara växer och växer.. hahahha .
När vi var nöjda med shoppingen åkte vi hem till farmor, köpte med oss frukost och vitamindricka. Sedan klockan 4 hade jag dans i en och en halv timme. Dock stukade jag mitt finger så kunde till slut inte dansa nå mer. Gör jävulst ont och det oroar mig att det inte kommer gå över tills på tävlingen nu i helgen... 
 
Landade typ såhär med långfingret när jag skulle hoppa ner i split. AJ!
 
Hörs imorgon!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0