Sunday

Halloj!
 
Attans vilken dålig uppdatering denna helg. Men jag har knappt varit hemma och haft tillgång till dator. 
Men som sagt följ mig på instagram för där uppdaterar jag varje dag. Typ.
 
Just nu ligger jag i min säng hos mammsen. Mätt och belåten. Trött som ett as men ska snart sätta igång med lite plugg. Hoppade över dansen idag.. Har ont i hela kroppen, är trött, har massor av plugg osv osv.. 
Men jag sov ju hos jullan inatt, vi var ute med grabbarna  odensala igår kväll. Idag så åkte jag in till stan, mötte upp mammsen o storebror. Åt lunch och kollade runt lite. Mys.
 
 
 
Hoppas ni haft en mysig söndag och att ni myser ännu mer ikväll. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0