svar på tal

 
  • Jag tränar i stort sett varje dag. Minst fem gånger i veckan i alla fall. Jag tränar inte för att bli supersmal. Absolut inte. Jag tränar för att få en snygg, vältränad kropp, men framför allt för att jag tycker att det är så roligt. Vill man bli supersmal, ja då är det ju typ inte ens någon mening att träna? Då kan man lika gärna banta istället. Jag tränar för att bygga muskler. Sedan vad ni gör när ni tränar på gymmet, det har jag ingen aning om :) NEJ JAG FÖRSÖKER INTE GÅ NER I VIKT ! Men jag vet att desto nyttigare man äter, desto mer man tränar, desto mer fett kommer försvinna. Vilket förmodligen resulterar till att man gå ner lite i vikt. Men muskler väger ju mer än fett. Du kan ha en snygg, vältränad, smal kropp och ändå väga 65 kg liksom :) Grejen är den att jag kan typ inte bli supersmal.. i sådana fall måste jag sluta äta helt typ och det skulle jag aldrig klara av. ( tro mig jag har försökt en gång i tiden.... ) . 
    Jag är inte nöjd med min kropp, inte ett dugg. Men varför tränar jag så mycket och äter rätt tror ni? Jo, för att få den kroppen jag vill ha såklart, utan att svälta mig själv. Därför brukar jag unna mig lite skit ibland för att jag vet att jag ändå kommer ta igen det senare.
  • Absolut, ett sådant inlägg kommer inom en snar framtid. Lovar :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tränar du på sportsgym i stan? :)

2013-09-11 @ 20:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0