Tisdag kommer nog alltid vara min favoritdag framöver

Hallå! :)
 
Hoppas ni haft en bra dag än så länge. Det har jag haft kan jag säga! 
Hade väldigt svårt att ta mig upp ur sängen imorse. Jag hade ställt klockan på 05:50 och tryckte direkt på snooze när den ringde. Men sedan när den ringde igen övervägde jag att stänga av den helt och strunta i min powerwalk. Jag tänkte typ " Men du tränade ju flera timmar igår. Du förtjänar att sova idag. ".  Men samtidigt vet jag att jag är så nöjd med mig själv när jag är klar. Så jag gick ut. dock gick jag väl inte lika snabbt som jag brukar men det viktigaste är väl ändå att jag gick ut och rörde på mig i 45 minuter. Sen så kändes frukosten väldigt välförtjänad.
 
 
Har börjat äta gröt till frukost varje dag. Jättegott och man håller sig pigg hela dagen :)
 
Idag hade jag bara en lektion på skolan. Idrott. Det passade väldigt bra eftersom jag redan hade träningskläderna på mig, då slapp jag byta om och duscha efter powerwalken imorse.
Har varit väldigt glad och sprallig idag. Måste bero på att jag var så duktig imorse och powerwalkade. Man blir så himla pigg och glad. HIHI
 
Jag slutade ju då halv 10 idag. Gick då raka vägen till gymmet. Gjorde det jag skulle och sedan åkte jag hem.
Tisdagar kommer  se ut ungefär såhär framöver tänker jag. Hoppas det ! 
 
Haha har typ inga muskler alls nästan längre. Men nu ska det bli ändring på det :)
 
Har precis ätit en god lunch och ska nu byta om till myskläder och krypa ner i soffan framför prison break. Senare under dagen får vi se vad som händer. Hoppas på att jag får träffa bästavän. Saknar henne så mycket !
 
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva en inlägg om motivation och hur man ska göra för att få kroppen man vill ha, olika tips osv! om dieten, träning osv.. :)

2013-09-03 @ 19:43:50
Postat av: L

Hej! Hur kan du träna så mycket och äta ganska lite men endå inte va supersmal? Alltså du har fin kropp, försöker du ge ner i vikt? :)

Fin blogg<3

2013-09-03 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0