Dagen slutade iallafall bra

Usch, är sjuk, less och trött. Hade tretimmars nationellaprov idag som gick sämst. Var verkligen inte på bra humör efter skolan idag. Men då kommer världens bästa Lisa och gör mig på bra humör. Vi gick runt på stan och tog en gratis latte på donken. 


Dagarna är verkligen upp och ner. Vissa dagar är jag så glad så jag bara skrattar mig igenom dem. De flesta dagarna är så, jag visar iallafall inte att jag kanske inte mår så bra. Men andra dagar går det inte att dölja. De dagar när allt är sämst och jag vill bara gråta. Så fort det kommer upp någonting dåligt kan jag bryta ihop totalt, även om det bara är något litet. 
Någon som känner igen sig?



Hoppas allt är bra med er iallafall!
Piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0