Ny navelpiercing

Min kula till navelpiercingen försvann i fredags så igår var jag på stan och åt lunch med farmor, jakob, joakim och joakims kompis. Då passade jag på att köpa en ny navelpiercing också. Kostade 25 kr!? Alla smycken 25 kr på ur& penn :)
 
Lite om i fredags - Drog in till stan runt 7 tiden, mötte upp isabelle och Linnea. Träffade lite annat folk och sedan var vi ett gäng som drog till lugnvik på fest. Men runt 11 tiden drog alla in till stan för vi skulle på en annan fest men det slutade med att vi bara var i stan och där var det hur mycket folk som helst. Träffade massor av bekanta ;)
Blev väldigt sent, kom hem 3! Så igår var jag väldigt trött. Men som sagt så åkte jag in på stan och åt lunch, sen följde jag med Julia till hennes mormor och gammelmormor. Vi var hundvakt och hjälpte Julias gammelmormor också med lite saker. Mamma kom och hämtade mig innan 8 också åkte vi hem och kollade på mello. Var dock väldigt trött och lyckades inte hålla mig vaken längre än till 10 tror jag.. Hehe.
 
Nu har jag precis ätit en mysfrukost med mamma, och snart ska jag åka in på gymmet och köra det vanliga söndagspasset. Härligt härligt! Vi hörs senare. Kram

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Snygg :)

2014-02-02 @ 10:54:38
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0